Home
Velkommen, Gjest
Vennligst Logg inn eller Registrer deg.    Glemt passord?

Ørrettur til Skrim!
(1 besøkende) (1) gjest
Gå til bunnen
Legg inn svar
Legg inn nytt emne
Side: 1
EMNE: Ørrettur til Skrim!
Ørrettur til Skrim! 3 måneder, 4 uker siden  
Hei folkens!

Vi har planlagt tur til Skrim i slutten av mnd. Nærmere bestemt Sørmyrområdet. Et Eksklusivt fiske på naturørret. Hva jeg vet i dag vil bommen opp til området ikke åpne før 1. juni. Men vet av erfaring at bommen kan bli åpnet tidligere. Dersom bommen er stengt trenger vi en back up plan. Kom gjerne med forslag til tur.

Mer informasjon om turen vil bli lagt ut her. Følg med og meld din interesse om du vil være med på tur. Turen er delevis sponset av klubben.
Tast inn kode   
Merk, selv om det ikke vises noen boardkode eller smilefjesknapper, kan de fortsatt brukes
Reply Quote

Sv:Ørrettur til Skrim! 3 måneder, 3 uker siden  
til opplysning så var jeg der oppe i går(15mai) men de ville ikke låne ut nøkkelen til bommen pga snø så opp dit er veien stengt (iallfall en stund til )....
dette var på bensinstasjonen i siljan og de sa det ikke no vits i og prøve og kjøre opp dit engang -
Tast inn kode   
Merk, selv om det ikke vises noen boardkode eller smilefjesknapper, kan de fortsatt brukes
tommy

Reply Quote

Sv:Ørrettur til Skrim! 3 måneder, 3 uker siden  
Takk for informasjon!
Tast inn kode   
Erik

Reply Quote

Sv:Ørrettur til Skrim! 3 måneder, 2 uker siden  
Hei,
Det blir muligens ikke tur til Skrim dersom bommen er ikke åpen, Har noen tenkt på alternativ løsning, Vil gjerne vite litt mer...
Mvh
Tast inn kode   
Addi

Reply Quote

Sv:Ørrettur til Skrim! 3 måneder, 2 uker siden  
Hei folkens!

Det ser ut til at bommen åpner til helga. Dersom ikke det bare blir regn resten av uka. Mitt forslag er derfor at vi holder planene om ørretfiske på Sørmyr.

Jeg kommer til å sende ut en melding på klubbens sms-tjeneste. Her vil jeg be om at de som vil være med, må melder seg på med å sende en tilbakemelding til meg på sms.

Mitt mobilnr: 920 21 524

Mvh Erik
Tast inn kode   
Reply Quote

Sv:Ørrettur til Skrim! 3 måneder, 1 uke siden  
Til info!

Oppmøte hos meg Søndag kl 08:00 Torvmyrveien 3b, på Sem

Videre fra meg til Vindfjelltunet. Hvor vi henter ut nøkkel til bommen og kjøper fiskekort. Klubben sponser fiskekortene.

Vi er framme med fiskevannet ca 10:00. Mange vann og fiske i. Store og små. Her kan en fiske fra land eller vann. Så den som har bør ta med flytering, kajakk eller kano. Blir sikker mulighet til å låne litt av hverandre også.

Ta med det du trenger til en dags fisketur

Nb! Store muligheter for et flott tørrflue fiske.
Hva jeg vet er det mauer, små og store mørke døgfluer(marginata og vespertina) og mygg som gjelder.

Vi sees! Erik
Tast inn kode   
Siste endring: 27/05/2010 19:34 Av Erik.
Reply Quote

Gå til toppen
Legg inn svar
Legg inn nytt emne
Side: 1