|
Ørrettur til Skrim! 3 måneder, 4 uker siden
|
|
|
Hei folkens!
Vi har planlagt tur til Skrim i slutten av mnd. Nærmere bestemt Sørmyrområdet. Et Eksklusivt fiske på naturørret. Hva jeg vet i dag vil bommen opp til området ikke åpne før 1. juni. Men vet av erfaring at bommen kan bli åpnet tidligere. Dersom bommen er stengt trenger vi en back up plan. Kom gjerne med forslag til tur.
Mer informasjon om turen vil bli lagt ut her. Følg med og meld din interesse om du vil være med på tur. Turen er delevis sponset av klubben.
|
|
|
|
|
|
|
Sv:Ørrettur til Skrim! 3 måneder, 3 uker siden
|
|
|
til opplysning så var jeg der oppe i går(15mai) men de ville ikke låne ut nøkkelen til bommen pga snø så opp dit er veien stengt (iallfall en stund til )....
dette var på bensinstasjonen i siljan og de sa det ikke no vits i og prøve og kjøre opp dit engang -
|
|
tommy
|
|
|
|
|
Sv:Ørrettur til Skrim! 3 måneder, 3 uker siden
|
|
|
Takk for informasjon!
|
|
Erik
|
|
|
|
|
Sv:Ørrettur til Skrim! 3 måneder, 2 uker siden
|
|
|
Hei,
Det blir muligens ikke tur til Skrim dersom bommen er ikke åpen, Har noen tenkt på alternativ løsning, Vil gjerne vite litt mer...
Mvh
|
|
Addi
|
|
|
|
|
Sv:Ørrettur til Skrim! 3 måneder, 2 uker siden
|
|
|
Hei folkens!
Det ser ut til at bommen åpner til helga. Dersom ikke det bare blir regn resten av uka. Mitt forslag er derfor at vi holder planene om ørretfiske på Sørmyr.
Jeg kommer til å sende ut en melding på klubbens sms-tjeneste. Her vil jeg be om at de som vil være med, må melder seg på med å sende en tilbakemelding til meg på sms.
Mitt mobilnr: 920 21 524
Mvh Erik
|
|
|
|
|
|
|
Sv:Ørrettur til Skrim! 3 måneder, 1 uke siden
|
|
|
Til info!
Oppmøte hos meg Søndag kl 08:00 Torvmyrveien 3b, på Sem
Videre fra meg til Vindfjelltunet. Hvor vi henter ut nøkkel til bommen og kjøper fiskekort. Klubben sponser fiskekortene.
Vi er framme med fiskevannet ca 10:00. Mange vann og fiske i. Store og små. Her kan en fiske fra land eller vann. Så den som har bør ta med flytering, kajakk eller kano. Blir sikker mulighet til å låne litt av hverandre også.
Ta med det du trenger til en dags fisketur
Nb! Store muligheter for et flott tørrflue fiske.
Hva jeg vet er det mauer, små og store mørke døgfluer(marginata og vespertina) og mygg som gjelder.
Vi sees! Erik
|
|
|
|
Siste endring: 27/05/2010 19:34 Av Erik.
|
|
|